Για το Joomla, και όχι μόνο

Κείμενα

Βελτιστοποίηση σε Λέξεις και Φράσεις Κλειδιά

Εάν θέλεις να έχεις επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου, θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις φράσεις μέσα στο περιεχόμενο σου, που να τις ψάχνουν οι αναγνώστες στο διαδίκτυο. Δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας για να έρθουν αναγνώστες στην ιστοσελίδα σου, αλλά είναι βασικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό σου, το να έχεις βρει τις φράσεις και τις λέξεις-κλειδιά που θα σε φέρουν πιο κοντά σε αυτό το αποτέλεσμα.

Χρειάζεται έρευνα, ευρηματικότητα και τα κατάλληλα διαδικτυακά εργαλεία.

Έρευνα για λέξεις και φράσεις κλειδιά κάνουμε όλοι καθημερινά. Γκουγκλάρουμε ερωτήσεις, λέξεις, φράσεις ολόκληρες, οδούς και τηλέφωνα, επαγγελματίες & εταιρίες, εγχειρίδια χρήσης και άλλα. Αν το σκεφτούμε αντίστροφα, σε ποιές αναζητήσεις λέξεων ή φράσεων βρίσκουν οι αναγνώστες το περιεχόμενο του σάιτ μας; Δεν έχουμε παρά να γκουγκλάρουμε μία φράση που πιστεύουμε ότι αντιπροσωπεύει το περιεχόμενο μας και να δούμε τα αποτελέσματα αυτής της αναζήτησης. Αν είμαστε ικανοποιημένοι με την κατάταξη που έχει το σάιτ μας στα αποτελέσματα αναζήτησης αλλά όχι με το σύνολο της επισκεψιμότητας που έχουμε, μπορούμε να ερευνήσουμε για παρεμφερείς λέξεις και φράσεις ώστε να ενδυναμώσουμε το ήδη υπάρχον περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας, τροποποιώντας λίγο και προσθέτοντας στα κείμενα μας τις παρεμφερείς λέξεις. Αν ξεκινάμε τώρα τον σχεδιασμό του περιεχομένου και απλώς θέλουμε να βρούμε τις ισχυρές λέξεις και φράσεις κλειδιά του τομέα μας, δεν έχουμε παρά να κάνουμε τα εξής βήματα:

 

Google Trends

H Google μας δίνει το δωρεάν εργαλείο για να βρούμε λέξεις κλειδιά, αλλά και παρεμφερείς λέξεις και φράσεις. Μπορούμε να περιορίσουμε την αναζήτηση με τα φίλτρα ανά γεωγραφική περιοχή, χρονικό διάστημα, κατηγορία, και αναζήτηση στο διαδίκτυο.

google trends filtersΈχει ενδιαφέρον να συγκρίνουμε λέξεις με τόνους και χωρίς (π.χ. «φορεματα» σε σύγκριση με «φορέματα» αλλά και ο περιορισμός ανά γεωγραφική περιοχή π.χ. να επιλέξουμε το φίλτρο «worldwide» και να ψάξουμε τη λέξη «φορεματα». Στα αποτελέσματα, θα δούμε την αναζήτηση που γίνεται σε όλον τον κόσμο σε αυτή την ελληνική λέξη. Ενώ αν περιοριστούμε ως γεωγραφική περιοχή στην Ελλάδα, θα πάρουμε αποτελέσματα αναζήτησης μόνο για την Ελλάδα. Το οποίο είναι χρήσιμο μόνο αν έχουμε eShop που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα. Αν είναι ειδησεογραφικό το σάιτ μας όμως, θα χρειαστούμε τα αποτελέσματα βάζοντας στο φίλτρο της γεωγραφικής περιοχής το «Worldwide».

google trends foremataΑν περιηγηθούμε στη σελίδα του Google Trends με τα αποτελέσματα που ζητήσαμε, θα δούμε παρακάτω το ενδιαφέρον ανά χώρα για τη λέξη κλειδί που υποβάλαμε αλλά και παρεμφερείς αναζητήσεις. Μπορούμε να προσθέσουμε κι άλλες λέξεις ή φράσεις κλειδιά μέχρι να σιγουρευτούμε ότι έχουμε τον πιο δυνατό συνδυασμό λέξεων για να ενθέσουμε στο περιεχόμενο του σάιτ μας.

 

Moz.com

moz keyword explorerΑνάλογες υπηρεσίες μπορούμε να βρούμε και στο Moz, το οποίο μας δίνει περιορισμένες αναζητήσεις το μήνα και λιγότερα στοιχεία ανά λέξη κλειδί. Δίνει όμως και SERP (Search Engine Results Page) ανάλυση, ώστε να στοχεύσουμε στον ανταγωνισμό.

 

Google AdWords

adwords keywords ideasΤο γνωστό AdWords μας δίνει τη δυνατότητα από τη στιγμή που έχουμε ήδη λογαριασμό σε αυτό (ώστε να δημιουργούμε διαφημίσεις για την ιστοσελίδα μας στη Google και στις συνεργαζόμενες εταιρίες), των περισσότερων ιδεών (παρεμφερείς φράσεις) που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στο περιεχόμενό μας.

Αν λοιπόν επιλέξουμε από το αριστερό μενού το «Keyword Ideas», πληκτρολογώντας π.χ. τη λέξη «φορεματα» το συγκεκριμένο εργαλείο θα μας δώσει προτάσεις με παρεμφερείς λέξεις και φράσεις. Μπορούμε να προσαρμόσουμε την αναζήτηση μας ανά Τοποθεσία, Γλώσσα, και Δίκτυο Αναζήτησης. Επίσης, μας παρέχει την πληροφόρηση για τη χρήση αυτών των λέξεων από τον ανταγωνισμό.

Χρησιμοποιήστε τα διαδικτυακά εργαλεία που σας δίνουν την ανάλυση που χρειάζεστε (είτε δωρεάν, είτε με εγγραφή, είτε με πληρωμή) και αποκομίστε τις περισσότερες πληροφορίες που μπορείτε να επεξεργαστείτε. Με τους παραπάνω τρόπους ερευνούμε για τις λέξεις και φράσεις κλειδιά και συγκρίνουμε την απόδοση παρεμφερών λέξεων και φράσεων. Εμπλουτίζουμε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας είτε με νέα άρθρα που έχουν στόχο να προβάλλουν αυτές τις λέξεις, είτε ανανεώνουμε τα ήδη υπάρχοντα άρθρα.

Καλή βελτιστοποίηση περιεχομένου λοιπόν!

tonia chanioti Τόνια Χανιώτη

Γράφω από μικρή,  έχω black χιούμορ, γελάω με τα παθήματα μου και μαθαίνω όσο μεγαλώνω. Χρησιμοποιώ το CMS Joomla εδώ και 9 χρόνια γιατί αλλάζει, εξελίσεται και διαμορφώνεται συνεχώς. Όπως και το SEO. Όπως οι κοινότητες.
#OnlyJoomla


Το όνομα και το λογότυπο Joomla!™ χρησιμοποιούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλες χώρες μετά από περιορισμένη άδεια της Open Source Matters. Το joomla.gr δεν σχετίζεται με -ούτε υποστηρίζεται από- την Open Source Matters ή το Joomla!™ Project.


 

joomla.gr logo

Δημιουργήθηκε με τη χρήση του joomla
Συντήρηση - Φιλοξενία: Onscreen Web Services